VPF

Ja då var klockan inte mycket.. Lite över halv 12. Själv har jag redan hunnit jobba och äta lunch. Fick bli wok med nudlar och Mc D currysås. Var ganska gott. Woken blev dock inte så varm, hade inte tid att vänta för jag var super hungrig och nudlarna var klarar. Men men då vet jag det till nästa gång. Nu ska jag nog lägg mig i sänge n och läsa min bok. Kanske somnar också. Vore skönt.

Igår på dansen så testade vi på "80tals" hiphop, poping och slowmotion. Jag tyckte det var jätte kul men vilken motion man måste ha för att orka dansa "80tals" hiphop länge. Det var väldigt studisigt. Slowmotion var också jättekul, testade att gå, gäspa, hälsa, tugga tugumi och slåss i slowmotion. Såg coolt ut.

Dags för massage snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback