Wounderful laugh

Pratade nyligen med Tussen i telefon. Hon är helt underbar! Jag tror inte jag skrattar så mycket nu för tiden, jag är glad men skrattar absolut inte så ofta som jag o Matilda gjorde när vi var tillsammans varje dag. Det var ju därifrån jag fick min magtäning. Men nu skrattade jag iallafall, när jag pratade med henne. Hon kommer hem till veckan, ska bli jätte kul o träffa henne!

De ringde från Ikea för, jag "slipper" jobba imorgon bitti, vilket jag blev väldigt glad över eftersom jag inte känner mig helt kry. Men jag ska vara i kassan imrogon och på vpf:n under helgen, kanske kassajobb då med, det får jag reda på imorgon.

För två dagar sedan fick jag ju ett brev frn min morfars syster. Brukar alltid ringa och tacka för breven jag får men denna gången har jag skrivit ett handskrivet brev tillbaka. Skrev på ett fint papper med vatten,  strand och fåglar på. Tror hon kommer bli jätteglad.

Snart börjar Du är vad du äter och det ska jag se. Har ätit massa onyttigheter nu under veckan. Tröstar mig med lite goá kex för att jag är hängig och sjuk. Men det ska bli bättre när jag blir helt frisk. Då blir det bara helgerna som gäller som vanligt!

Patrik ringe nyss också. Han kommer hem nästa helg, ska bli underbart! Fast lite konstigt och ovant på något sätt. Men det kommer bli bra och ordna sig, för det har Matilda sagt. hon vet precis hur det är!

image730

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback