100% säker!

Vill bara skriva det att jag lovar att jag har skickat sms till mina närmsta om jobbet. Är 100% säker på att jag skickade till min syster men hon hade inte fått det. Fick inget svar från Matilda igår heller så jag undrar om det kom fram till dig vännen? Skickade ett sms imorse till henne också ifall.
Är 100% säker på att jag skickat till: Mamma, Therese, Daniel, Helena, Matilda, Agni, Malin, Andrea, Patricia, Helena (nr2), Patrik, Sanna, Linda. Tror det var någon mer... Mormor har jag ringt, skrivit på blogg hos Camilla (och Sanna), msn till Maria. Berättat för Pappa och Patriks föräldrar har jag också. Ska ringa andra brorsan så klart också! Var inte lessen om jag missade dig, du har ju ändå fått reda på de här ; )

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är förlåten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback