8,5h

Shit, har jobbat 8,5h idag. Ganska jobbigt, speciellt när man är själv i 5h. Långtråkigt, är vad det är. Men 8,5 timmar på mitt jobb är inget vad 10,5 timmar är på Patriks jobb. Han var helt slut idag när han gick från jobbet. Men 2,5 av de timmarna var övertid så det blev iaf väldigt bra betalt! Något iaf. Hoppas han inte sliter ut sig för mycket bara.

Läste på Tussens blogg att hon kanske kunde komma hem 28:e-30:e, självklart samma helg som Putte kommer hem,  vad gör jag då? Kan iof kanske komma ned till Tillan innan en sväng om det fungerar för henne. Ska ringa till dig vännen någon dag så får vi se!

Patrik har iaf beställt ett norskt Tele2 kontantkort nu så att vi kommer att kunna prata lite längre på dagarna. Nu är det ju ca 2 min per dag. Då hinner man inte få ur sig mycket. Men är glad att det iaf blir 2 min! Det är lite ensamt utan honom. Har iaf snart avklarat 3 veckors distansförhållande.
I LOVE YOU PATRIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback