Äntligen!

Nu har Patrik fått sitt nya simkort så han ringde idag och vi kunde prata i 12 minuter. Det har vi inte gjort sen han var hemma. Jag kände mig otroligt glad när vi pratade och när vi la på. Han verkade så glad över allt jag berättade. Med jobb, dans och allt sånt. Skickad post till honom i söndags och idag hade det kommit fram. När jag var i Årjäng så hittade jag ett underställ i bra prisklass som förhoppningsvis skulle passa att ha när han jobbar. Han pratade om det när han var hemma men köpte inte då, så nu köpte jag ett åt honom och skickade det tillsammans med ett brev. Han hade bara testat tröjan innan han ringde mig och den passade iaf.

image543

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! jaa, det suger ju vill jag lova, men det ser lite bättre ut nu iaf :) fast jag borde också söka nya jobb, för tillslut står man väl där helt utan jobb!! Lycka till med dina jobbsök :D vi får höras, kanske kan ta en partykväll snart ;D pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback