Ät, dansa, ring!

Min häst äter inte det nya höet... Blandar jag nytt och gammalt kommer han bara solla ut det gammla höet och stoppa i munnen och lämna det nya. Får se vad jag bestämmer mig för att göra. Just nu har han massa hö i hagen men går ändå runt hungrig.

Igår när jag skulle skaffa danskort så sa hon att det måste vara minst 10 st på kursen annars så fortsätter den inte. Så vi får se på onsdag, Malin. Hoppas verkligen på minst 10. Vill dansa street ju! Så jag har inte fixat danskort än utan gör det på torsdag om kursen blir av.

Vill att dom ska ringa från företaget som jag var på intervju hos igår. Vill ha jobbet! Är som behovspersonal men kan ju alltid utveckals till mer. Skulle vilja ha heltid tillslut. Snälla ring och berätta något positivt!
image596

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för jobb du har sökt Babe?
Blir nyfiken jue!! ;-)

Postat av: Therese

Ge mig i julklapp! HEHE

2007-09-25 @ 21:28:23
URL: http://theresekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback