Bara en timme kvar!!!

Har färgat håret nu. Får se hur det blir för jag tog en toning, frukar använda färg. Sist så fastnade ju inte ens toningen som var från en frisör så vi får se hur detta blir. Är genomblött just nu. Ska snart åka till Älsklingen. Han är efterlängtad! Har köpt godis och en aftonbladet så han kan få läsa lite svenska nyheter. Han ringde nyligen och sa att dom svenska skyltarna såg lite konstiga ut, han är ju van norges nu. Ska fika med Matilda och Agni imorgon. Vore bra om jag fick reda på någon tid.. Matilda är lite dålig på att svara på sms... Fick ett fint vykort av Matilda idag. En tjock, riktigt tjock kvinna. Hon har varit i Barcelona med Erik.

Snart träffas vi igen <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

tjeeena! shit vad kul med jobbet!! :D GRATTIS!! jag funderade också på att söka där, men det kanske är lite sent nu då :P jag tänkte höra av mig till dig nu i veckan om nästa helg, då blir det party förstår du ;D hihi pusspuss

Postat av: Therese

Blogga mer hörru, stått still ett tag nu :)

2007-09-30 @ 14:05:45
URL: http://theresekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback