Corpiño modelo

Har hyrt filmen ISEEYOU.com. Får se om jag ser den ikväll, beror på hur trött jag är. Ska se svenska Top model som börjar ikväll klockan 21,00. Det tror jag blir roligt. Brukar alltid följa Top model. Fastade i amerikanska Top model igår. Så sa dom att de kom ett till avsnitt efter de första så då satt jag klistrad där en timme till. Sen sa dom att det kom ett till program, så då blev det en timme till. De var de  tre sista avsnitten men 3 timmar Top model på en och samma kväll var lite väl.

Här är iaf the winner: Jasline

bilder ifrån: http://www.seventeen.com/fashion/special/jaslene-cover-preview-0707



Är fresten jävligt arg på den där jävla plasikkirurgen. Följde Plastikkliniken så därför så känns det som det faktiskt inte förvånade mig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback