En helg med Patrik

Nu kommer ett liknande inlägg som för tre veckor sedan. Nu har han åkt igen och vi ses förhoppningsvis om 3 veckor då jag tänkt åka upp till Gol med P:s familj. Vill ju inte i början tacka nej till jobb så jag får se hur det blir. Men förhoppningsvis vill dom inte att jag ska jobba då.

Helgen har varit supermysig. Han kom hem väldigt tidigt i fredags eftersom de fick sluta tidigare. Han kom runt 20,00 tiden. Mys! Var inte alls beredd på det men jag började gråta när jag fick syn på honom. Har längtat så efter honom! På kvällen var det mest mys pys och prat. På lördagen så gick vi upp vid 10. Jag åkte in till stan en sväng för att träffa Matilda och Agni, var en stort problem att hitta parkering men jag lyckades. Vi fikade på Åhlens, ganska fint där uppe faktiskt, iaf vid fotöljerna! Såg även på när Tussens syster visade upp gymnastik i Mitt i City. Duktig hon! Hoppas jag kan komma ner till Götet nån dag framöver o hälsa på dig där nere! När jag kom tillbaka till Patrik så såg vi på Wild Hogs, en rätt bra film faktiskt! Sedan gick vi till Stocken och köpte hamburgare, gick tillbaka hem och såg på Hockeyn. Jag kan erkänna att jag tittade på tv men kasnke inte på hockeyn. När de vunnit överlägset så satt vi på en till film, vad den nu hette, Will Smith och hans son var huvudrollerna. Jätte bra film fast ganska "budistisk" haha, inte för rolig och inte för sorglig. Sen åkte vi till Teatchers som det heter nu och käkade mat tillsammans med Anki och Lars-Erik. Jätte god mat! Sedan var vi supertrötta och somnade gott. Idag hann vi inte göra så mycket förutom att äta frulle, tanka, köpa lite godis, plocka i bilen o åka. Han var tvungen att åka till hans farfar innan norge för att byta till vinterdäck så det blev en otrolig omväg. Stackaren. Ja, så nu ses vi om tre veckor, förhoppningsvis då. Saknar honom redan. Men det var underbart att han var hemma nu iallafall. 

Fikastund


Patrik o Jag:

Kommentarer
Postat av: matilda

gick jag runt och va så där blå om läpparna utan att ni sa nått va :P blåbärspaj är gott men farligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback