Gamla bilder, mysigt!

Städar vardagsrummet litegrannar. Börjat plocka ur lådor och sådant. Hittade några söta bilder på våra djur som jag nu scannade in. En bild på Misty och Therese också. När de skulle tävla.

image598
Röd ram: Turbo, Orage ram: Mimi, Gul ram: Charlie, Grön ram: Misty
Vad små dom ser ut. Speciellt min lilla Charlie som nu är en stor hankatt som går och gör vad han vill. Kommer hem nån gång ibland när han är hungrig och vill ha lite kärlek. Mimi ser också super liten ut. Hästarna också. Ni som inte träffar mina hästar dagligen kanske inte ser det men det gör jag som lever med dom! När Charlie kommer hem nästa gång kan jag ta kort på honom så ska ja jämföra. Mimi är hemma oftare så henne blir inte så svår att fånga på ett kort. Hästarna är alltid hemma, som tur är!

image597
Therese och Misty står och väntar på att få visa upp sig på dressyrtävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback