Har allt haft en mening idag?

Har plockat mycket i vardagsrummet idag. Rensat skärp, slängt och sparat, rensat lådor och sånt. Lite senare under dagen tog jag på mig kläder och åkte till biblioteket. Skrev ut bilder på mig och Patrik. Ska göra en tavla til honom på oss två som han kan ha med sig till Norge, men han vet inte om det så jag hoppas han inte läser bloggen. Sedan åkte jag till IKEA för att inhandla lite saker. Men innan jag gick in så träffade jag Bettan: Vi var super tighta på gymnasiet men har inte träffats sen studenten. Hon bor i Karlskoga, ingen ursäkt men det har bara blivit så. Väl inne så inhandlade jag 10 blåaikeapåsar till hästarna, ska ha hö i dem. En ram till mitt mästerverk till P, och så självkart köpte jag en grej bara för att det var billigt, väldigt blilligt!  Är ju medlem i ikea och då kan de bli så. 4 långa stearinljus, 8 värmeljus och ett lite större ljus + 3 ljushållare. Allt bara för 9:- Billigt! Alla ljus var oranga, tänkte det kunde passa bra till Halloween, ett bra tag kvar men ändå. Gick till kassan. Där stod Johan, stod och snackade med honom ett tag. Sedan när jag började blippa in sakerna själv hör jag: "Hej Emelie, vad kul att se dig igen" Shit, det måste väl vara positivt? Att hon kommer ihåg vad jag heter och känner igen mig när jag är där och handlar. Har väl redan avslöjat det antar jag, det var på IKEA jag var på jobbintervju igår. Vill verkligen jobba där! Det är som behovspersonal, men det är alltid en början! Vill ha heltid men har man en fot inne på företaget och visar framfötterna så kan man ju alltid hoppas på mer! Just nu kan jag inte göra så mycket. Vet iaf att de ringt båda mina referenser. Jag vill, jag vill, jag vill! Snälla, håll tummarna för mig!

image599
Snart är det IDOL! Rätt kille åkte ut igår! Nu är det upp till bevis för tjejerna. Undra om de är lika duktiga som en del av killarna! Hoppas de kolla på videon iaf. För vissa gjorde inte så fina saker med händerna. Bytte hand för micken hela tiden, "åkte skidor" o sånt.. Stör väldigt mycket tycker jag.

Kommentarer
Postat av: sanna

kommer gå prima det där sötnos =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback