I´m a hiphopper yes I am

Let me tell you about yesterday!

Jag hämtade Malle hos Per. Åkte till dansen och satte oss utanför eftersom vi var lite tidiga och andra gruppen drog över. När vi gick in i salen med massa speglar så blev vi inte så många, vilket kändes lite jobbigt i början. Alla kan ju kolla på en pga speglarna. Vår ledare började snacka och tillslut sa hon: "Detta är street medium/fortsättning". Jag o Malin tappade hakorna och utbrast : "VA??? Då har vi nog hamnat fel, vi skulle på nybörjare". Men det fanns ingen nybörjar kurs så hon tyckte vi skulle testa på idag iallfall. Såg ibörjan av lektionen på Malle att hon inte ville fortsätta med det här. I mitten av lektionen vände sig ledaren om och sa: "Vilka var det som inte hade dansat detta förut?" Det var jag, Malle o en tjej till. Så sa hon "Det märks verkligen inte så jag tycker verkligen ni ska fortsätta och ni kommer aboslut att kunna hänga med!" Shit.. Vi blev lite paffa eftersom vi kände oss som två pinnar. Jag hade inte så rätt kläder heller. Mjukisbyxor +, tight linne -, klumpiga skor -. Så jag kände mig inte riktigt som en streetdansare. Så nu ska jag shoppa. Ska inhandla ett par dansskor, eller inte riktiga utan ett par med typ tunn sula och sköna (känner av när Turbo trampade mig av mina gamla) och en stooor t-shirt. Till och med Malin som hade L på sin t-shirt kände att hennes var för liten.. Måste ha stilen för att få in gunget. Så nästa gång ni ser mig har jag stora mjukisbyxor, t-shirt som går till knäna, stort tungt guld halsband och dreads.

image545
Vi kände oss suerpglada efteråt och det var jäkligt skönt att äntligen få bli lite svettig!
Vill inte missa en enda onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

missa ska vi inte heller :D Puss malle

2007-09-20 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback