Jeffrey Sebelia

Finalisterna i Project Runaway:

Kläder från vinnaren Jeffrey Sebelia:


Fick för mig att lägga upp lite bilder från Project Runaway. Ett program som jag har följt enda sen sesong 1. Detta året var jag otroligt imponerad av de 4 finalisterna. Helt olika stiler vilket gör det ännu bättre. Gillade mest Uli på grund av hennes underbara klänningar. Men hade jag varit rockig av mig hade jag nog älskat Jeffreys kläder. Tycker de är super snygga men passar kanske inte mig (skulle iof vilja ha den vit/röda kortakorta klänningen på sista bilden). Michaels kläder var också jätte fina. Gillade hans outfit som han gjorde till sig själv. Vit och lite bling bling. Lauras stil är inte min stil men jag var ändå imponerad över hennes kollektion under finalen. Men tillslut: Jeffrey var en värdig vinnare.

Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon!
Tack för det fina berömmet ang min foton! Jag gillar också att fota men det får inte så mycket plats i tillvaron just nu (småbarnsmamma;-)) så maten och kidsen får utstå en hel del... :-D
Tips? Om du inte redan är med så gå med på fotosidan.se, där fins oerhört mycket inspirationoch du kan få kritik efter just din egen nivå på dina bilder, superbra för utveckligen! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback