Martes, ayer

Igår efter jobbet åkte jag o Agni till Bergivk en sväng. Sedan käkade vi mumsig pizza på Kvarnens. Jag beställer alltid Capricciosa så nu ville jag för en gångs skull inte det. Så det fick bli en Kreta med champinjoner och skinka tror jag det var. Dvs som en Capricciosa med räkor och krabba. Hennes kusin Melanie bjöd på godis som efterrätt. Smakade den nya Marabou Kex white, den var såå god. Gillar inte vit choklad så mycket men den smakade inte så mycket vit choklad så den var godare än vanliga Marabou Kex.

Har fresten glömt att berätta att jag o Agni var på bio förra tisdagen. Shrek den tredje. Hade inte så stora förväntningar eftersom jag hade läst att den inte skulle vara så bra. Men jag tyckte den var jätte bra. Stressade som tusan från jobbet för att hinna till bion och vi hann!

Här har vi två andra Melanie:


Jag skulle vara Melanie C när jag var mindre (lågstadiet) för att jag kunde hjula och Melanie B (mellanstadiet) för att jag hade lockigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback