MOVE IT!

Har nyligen kommit från dansen, eller ja inte riktigt. Var med Malin hem en liten sväng och så har jag ätit lite mat så klart. Var askul på dansen idag med. Vi var dubbelt så måndag idag, så att jag antar att dansen kommer att bli av. Så imorgon innan jobbet ska jag köpa danskort. Plus att jag ska hämta mina stövlar som jag glömde. Bytte nämligen om där idag. Efter dansen gick jag o Malin till bilen och så övade vi på dansen på parkeringsplatsen, sitter ganska bra men inte den nya koregrafin i slutet, måste öva! Sedan åkte vi mot hemmet och så åkte jag ifrån mina bruna fina stövlar, som jag använder varje dag. Så jag hoppas dom är kvar och att de har öppet imorgon innan jag börjar jobba. Med tanke på att Malles vattenflaska stod kvar på toaletten sen förra gången så borde mina stövlar klara en natt :)

MOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback