Nya vardagsrummet!

Har hållt på med vardagsrummet ett litet tag nu. Det enda som fattas nu är färg på väggarna, matta och lite lampor. Jag ska kolla på lampor imorgon. Men här kommer lite bilder över hur det ser ut nu iallafall. Ni som varit hemma hos mig borde tycka att det är en stor förändring. Har bara haft ljustträ här uppe, bruna gamla soffor, tv som inget tittat på m.m. Är lite modernare nu. Ska köpa trådlöst tangentbord o mus imorgon. Så då försvinner lite sladdar också.

Fint va!?

Imorgon ska jag nog göra en sak som jag typ aldrig gjort. Aldrig förut fått för mig att göra, utan hellst hoppat över. Men tänk om...

Stackars Patrik som åkte från Karlstad vid 13.40 är fortfarande inte framme i Gol. LOVE HIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback