Oxhälja

Igår var jag på Filipstads marten. Typ ett måste varje år. Var där med mamma, Marie och Jensen. Sanna skulle ha varit med men kände sig lite kraslig, synd! Men vi hade kul ändå. Dagen började i stallet, duschen och sen åkte vi. Gick runt där kanske i 4 timmar. Käkade marknadsgodis (noguat) och remmar, jag åt tjocka våfflor som verkade vara bakade på sirap för de var så söta, för söta tyvärr. De andra käkade langos, deras måste! Sedan när vi kom hem blev det mat på kvällen, kött och potatisgratäng, mumma. Och så en munk till efterrätt. Hade inte ätit någon under dagen så jag var så illa tvungen. Idag har jag inte gjort något. Ska ta mig till stallet sedan och mocka medans pappi är i Kroatsien och solar och badar med jobbet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka sötnosar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback