Shopping

Oj oj oj, idag har jag "råkt" lägga ut lite för mycket pengar. Skulle handla de bruna stövlarna som jag la ut på bloggen igår. Det blev dem och två till. Är ju 3 betala för 2, så då kunde ja inte stå emot. Blev ett par fina svarta stövlar (typ ridstövlar) och ett par helt oväntade beiga/benvita stövlar. Supersöta. Sen handlade jag en svart polo som jag iof hade letat efter. Sen ville mamma bjuda på lunch så vi åkte till vårt favoritställe, IKEA, såklart! Käkade lunch och inhandlade lite krafs igen. Jag köpte bland annat lila ljuslyktor, kan man väl kalla dem. Har dem i fönstret nu, jätte fina.

Här är mina nya sötnosar:
image451

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygga stövlar du har köpt!!
~Vilket var/är ditt favoritämne?~

Postat av: mattis

hihi va fina dom va! ja 18 oktober är datumet som är utsatt :P fast ja hoppas den bli lite sen så jag hinner hem :P puss

2007-09-05 @ 19:30:10
Postat av: Therese

Jättefina gumman. De vita var lite oväntade. Ska försöka hitta stövlar till mig med. Kramar

2007-09-06 @ 07:15:46
URL: http://theresekarlsson.blogg.se
Postat av: Evelina

ja där e dom ju! har varit o provat dom nu, skitsköna ju!

2007-09-06 @ 17:52:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Nina

oh, de bruna var riktigt snygga! ska iväg till skopunkten och kolla efter ett par fina stövlar idag.

2007-09-08 @ 12:08:13
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: Fanny

dom svarta var bara fööör scchhnygga!:O
måste iväg och köpa sånna,NU!

2007-09-08 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback