Snart är det vinter!

Idag har vi börjat lite med vardagsrummet som vi ska göra om. Skrev ju för ett tag sedan att vi var o hämtade ett skrivbord, idag har vi monterat det. Var lite bängligt eftersom det är så j*kla tungt. Men det blev jätte fint! Ser väldigt rörigt ut just nu eftersom allt det gamla är kvar. Men jag tror det kommer bli super fint när vi målat väggarna, tagit hit en annan soffa och sånt! Har fresten slängt ut tv:n här uppe. Så det blir inget tvrum!! Utan ett stor sy-, data-, läs-, mysrum! Vi var in till stan för att handla lite saker. Köpte mig ett skidställ, ja när ska jag använda det? Inte en aning, men det var så bra rea så jag kunde inte låta bli. Vågar inte skriva här vart jag köpte det för jag blandade så som man antagligen inte fick. Damjacka och barnbyxor, barnbyxorna var snyggare nämligen! Typ potatisbruna byxor!



Börjar bli trånkt i garderoben nu, är det dags att slänga något då kanske!?

Kommentarer
Postat av: matilda

Men fråga inet hur jag ahr haft det för guds skull ;) puss

Postat av: Camilla

hej bruden! skorna är converse från scorett, men dom är inte glittriga ;P som är grå med rosa blommor, men jag älskar dom!! pussipuss

2007-09-26 @ 22:52:38
URL: http://camillaoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback