Teleportera sig?

Min!!!När ska människan lära sig att teleportera sig? Det skulle lösa massvis av problem! Jag skulle tex hur lätt som hellst kunna träffa Patrik fast han är o jobbar i Norge, eller så skulle han kunna teleportera sig hem efter att han har jobbat. Skulle vara hur bra som hellst.. Detta skulle ju även lösa massa miljöproblem. Då skulle man slippa ta bilen eller bussen eller flyget dit man vill. Då är det bara att teleportera sig till jobbet eller till Grekland om det är dit man vill på semester. Vore det inte perfekt? Kom att tänkte på detta bara för att Patrik skulle ringa mig innan de åkte in i Norge nu. Men tror ni inte jag har mobilen på mitt rum och är i köket och inte hör när de ringer. När jag väl går till telefonen o ringer upp honom så var han i Norge. Damn it! Jag blev så arg på mig själv, varför kunde jag inte ha telefonen på mig? Nu kommer han hem om 2 eller 3 veckor. Känns jobbigt. Kändes ganska bra förut på något vis. Kanske för att vi umgåts hela helgen men nu känns det jobbigt igen. Var iallfall underbart att få prata, känna och va med honom under helgen! 

He´s my man!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad gullig du är då!! =)

Postat av: Annelie

Skulle väl inte vara helt fel....=)
Men
Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.Ha det gott nu och längta inte ihjäl dig=)

2007-09-10 @ 00:27:00
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: matilda

Det går bra ska du se. ni älsakar ju varandra!

2007-09-10 @ 15:59:09
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback