Therese o Misty + Daniel och Helena

Innan vi åkte till Daniel och Helena så tog jag lite bilder på Therese och Misty. Så här är några av dem:



Vi fikade och firade Therese hos Daniel och Helena. Lekte med Nemo som är så busig också. När Therese och Jon åkte så stannade jag kvar en stund. Snackade me dem och Helenas mamma Gittan som också var där. Visade Helena dansen, stegen sitter men inte gunget. Har iaf skaffat mig tv tstor t-shirt idag, varav en från Daniel. Ljusblå billabong. Den andra är vit med en svart elefant på. Söt. Bara skorna kvar nu då. Allt kostar massa pengar. Vill ha en systemkamera som jag skrivit förut = massa pengar. Nytt batteri till digitalkameran= 400:- + frakt. Mobil = 2400:- Massage: 365:- Dansskor = minst 700:- Vet inte hur jag ska lösa detta. Skor måste jag ju ha. Batteriet till kameran suger så de måste jag också ha. Har ont i rygg och axlar så massage skulle inte sitta fel och systemkameran vore så otroligt kul att ha + jag skulle bli bättre på att fotografera. Fundera!!!

Bilder från Daniel och Helena:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback