Jaga häst!

Igår fyllde söta Mamma år. Grattis!

image1212

Idag börjar jag klockan elva så jag tror jag ska ta mig en morgon prommenad. Solen börjar ju faktiskt titta fram så varför inte. Äntligen har jag laddat min mobil. Glömde laddaren hos Patrik och han glömde ta med den hit så min nya mobbe har varit dör i några dagar, stackar'n. Har redan varit ute och jagat häst idag. Pappa hade inte stängt Mistys öppning till hagen så hon sprang runt på gården och var lycklig över att få äta vårens första grästuggor på gräsmattan. Ingen skada skett så vad gjorde det... Nej nu ska jag ta på mig så jag kommer ut någon gång!

image1213
Så här ser Misty ut när hon är lycklig och busig. Fast här i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback