I'm back on the Internet

Nu var det över en vecka sedan som jag bloggade. Men jag har en bra ursäkt. Åskan slog ned i vår moden så det gick inte att komma ut på internet. När jag gick och kollade på modemet så hade det smält, hel knas. Vi ringde ZyXEL som märket heter, men fick inte ut ett skit efter att ha väntat i telefonkö i över 2h. Så vi åkte till Telia och köpte ett nytt och på köpet fick vi snabbare uppkoppling, inge fel med det!

Det har hänt något stort denna vecka. Min bror har fått barn! Så i måndags blev jag faster. Hon föddes den 4/8-08 klockan 15,38. Hon vägde alldeles normalt och var normallång, så hon såg ut som en bebis ska göra. Jag och syrran var där igår och hälsade på. Hon är så underbart söt! En liten flicka vid namn Isalina! Bilder kommer sen.

I tisdags så var jag och mamma och bokade resa. Vi fick för oss att ta en veckas solsemester istället för en weekend någonstans. Så v 34 bär det av till en av Greklandsöar. Ska bli så skönt att komma till solen och bara slappa.

Så det här har varit en intressant vecka. Har ridit ganska mycket också. Igår var Turbo så duktig så. Han som i vanligafall är rädd för män gick fram till grannen som om han aldrig gjort något annat. Visst är han hästkar men ändå. Framsteg kallar jag det! Tänkte jag skulle ut och rida idag också. Men väntar på att det ska bli uppehåll. Regnar inte mycket men det kommer ner något hela tiden. Får väl gå ut i regnet tillslut ändå men man kan ju hoppas på underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback