Lediga dagen, igår

Igår på min lediga dag solade jag och badade så klart. Åkte in till Helena och tittade till magen. Gav henne även en klänning som syrran sytt. She loved it! Efter det tog jag och mammis en kortis på stan. De enda jag kom hem med var en cd-penna. Efter stan såg jag på ett avsnitt av Desperate. Vid åtta tiden tog jag mig en ridtur på Turbo och gick lite med Misty. Sedan var det bara duschen och sängen. I onsdags slutade jag sju och efter det tog jag mig en sväng på Bergvik. Där hittade jag massvis med underkläder som fick följa med mig hem! Ska iväg och jobba 11-19,15. Efter det ska jag hem till P och jag hoppas han har hittat på något roligt som vi ska göra. Jag hade ju min supricedag förra veckan så jag hoppas han gör något liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback