Mot Greklands finaste ö

Inatt åker vi till Arlanda för att sedan sätta oss på flyget till en av Greklands vackrast öar, som jag har hört iallafall! Vaknade självklart med halsont idag och har haft ont hela dagen. Hoppas det går över fort. Vill inte vara sjuk när jag ska ligga i solen och glassa. Har packat klart nu men vill ändå inte stänga ihop resväskan ifall jag skulle ha glömt något. Den är nästan helt full så för mycket shopping får det inte bli där nere. Ska ta massvis med kort så med bilder kommer jag uppdaterna när jag kommer hem. Ha en underbar vecka för det ska jag ha!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback