Om en stund...

När syrran och mamma kommer hem från stan, då ska jag ta mig en ridtur. Varför jag väntar på att de ska komma hem är för att jag vill att de tar kort när jag rider min Tubbe. Eftersom vi ska sälja hästarna så vill ja ha så mycket kort på dem som möjligt! Kanske kommer upp någon bild sen om de blir bra.

Ikväll ska jag o syrran till Daniel och Helena. Dags att hälsa på vår brorsdotter igen så klart! Har inte gjort det sen jag kom hem från Grekland. Längtar efter att få träffa henne, lilla prinsessan!

Kammade för en gångs skull mitt hår idag. Oj vad långt det hade blivit. Känns så nu iaf. Kanske känns kortare efter duschen sen, det vet man aldrig. Men det får gärna växa mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback