Blå himmel!

Dansen var super duper dunder kul igår. Magträning till tusen och massa koregrafi. Var en ny kille med igår. Alltid roligt att se folk som ser ut att ha muskler att träna. Bara för att man har synliga muskler är det inte säkert man kan använda dem. Var det elakt sagt? Hoppas inte det. Kände mig rätt duktigt iaf då! Tror han var rätt impad av alla oss tjejer som klarade det! Snart ska jag åka in till gymmet o springa på min maskin och hälsa på P som jobbar på PB idag. Skulle få smaka en god choklad. Mmm mums. Men på en torsdag? Jag som skulle hålla igen den här veckan. Måndag klarade jag helt. Tisdag var det semla på jobbet och så även igår. Jag som vill vara duktig. Men det får väl bli nästa vecka då...


Kommentarer
Postat av: Tette

Jag har ju en rosa och en röd. Den rosa är med dragkedja. Båda har huvor. Du vet hur de ser ut. Kramar!

2008-02-07 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback