Bowla!

Gårdagskvällen var jätte mysig o kul. Efter jobbet åkte jag hem till P och så åkte vi iväg till Sunstahallen för att spela bowling med Pb K-d. Shit vad mycket bättre de banorna är mot Nöjes. Det går snabbt och blev det problem så fixades det direkt. Fast det är väl inte konstigt när det är tävlingsbanor. Jag fick över 100 p så jag var nöjd! Strike gjorde jag också några gånger. Inte bara en utan flera! Patriks pappa vann överlägset över alla, han var skit bra! Jag spelade tillsammans med butikschefen från Kristinehamn, Örjan. Han var super schyst men jag hade ändå turen att hamna vid banan bredvid Patrik. Ingen spelade vid nån man kände, det var kul. Sedan åkte vi till Alfies och käkade super god mat. Tycker dock att vi fick vänta lite för länge på maten men den var verkligen super god. Tog (som vanligt) Italiens chokladtårta! Låter som att jag är där en gång i veckan men riktigt så är det inte, men det var iaf tredje gången jag åt den nu. Mumma!



1. P bakifrån. 2. Jag på väg att posa. 2. Konstiga vi. 3. Vi (för mycket smile på mig) 4. Min P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback