Christer Olsson

Idag var jag på en föreläsning av Christer Olsson. Han är verkligen super duktig. Han höll en föreläsning på tre timmar utan manus. Visst han kom av sig en gång men vad gör det? Som han sa, det var ju ingen som ställde sig upp och gick för det. Alla var ju så koncentrerade och lyssnade så alla visste vad han pratade om. Tycker att alla ska höra hans föreläsnigar. Det handlade om kunden i fokus fast på ett mer vardagligt sätt. En super duktig föreläsare allafall. Han väckte många tankefrön! Efter föreläsningen drog vi iväg till jobbet. Jobbade på sovrum/bad till fem. Har monterat visnings toalettsitsar idag. Var mer än vad jag visste att jag kunde så det kändes bra! När jag kom hem gick jag direkt ut o red. Solen hade gått ned och himmelen var så otroligt vacker. Den var illorange! Tänk dig den vackraste starkaste oranga färgen du någonsin kan föreställa dig. Så såg det ut,på himmelen. Det var så vackert så jag hade svårt att koncentrera mig när jag red. Ridningen gick bra trots att han var seg. Mer ridning imorgon!

I helgen kommer syrran hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback