Du och jag, honey!

jag o p!

Dagen och gårdagen har varit väldigt bra! Igår var jag på utbildning om vitvaror. Kan väldigt mycket mer nu än vad jag kunde innan vilket var noll. Åkte hem till P och käkade "nyttiga" pannkakor. Pannkakor med havregryn och filmjölk. Havregrynet var väldigt finkornigt så de blev väldigt kletiga och såg mest ut som bullar. Sisådär goda blev dem. Heller mjölk i istället för fil. Men det var kul att testa iallafall! Sedan drog vi till gymmet. Tränade triceps, axlar, rygg och mage (Patrik hade jätte träningsverk imorse och jag bara lite grann). Igår kväll var jätte mysigt. Vi låg och pratade jätte länge om massa positiva saker och om vetenskapliga saker som jag ville lära mig. Vi som bestämt att ta jätte lång sovmorgon vaknade vid halv 11 och ingen av oss kudne somna om så det var bara att hoppa upp och käka frulle. Åkte till stan och tog oss en sväng på Mio och Siba. Köpte en tv till Ps föräldrar. När vi kom hem gjorde vi nyttiga hamburgare. Iaf så nyttiga som de kan bli. Stekte egna hamburgerköttfärsbullar eller vad man kallar det, hade sallad, paprika, champinjoner och minimajs på. Det var gott! Fast jag skippade hamburgerlocket för det blev så mycket bröd annars. Sen när Ps pappa kom hem och skulle sätta ihop tv så var den alldeles sönder. Så det var bara att pack ihop den igen och åka tillbaka och få den utbytt. Jag har aldrig gillat Siba och det här gjorde ju inte saken bättre. Nu på kvällen har jag bara sett på Bygglov och Gynning! Så härlig!

Pannkaksmet och sedan själva pannkakan...


Imorgon ska jag in till stan och fika med Dea. Och sen blir det ridning och sedan dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback