Jordens också

Skulle ha jobbat fyra timmar idag men jag vaknade upp med jordens förkylning så jag ringde och sjukanmälde mig. Bättre att bli lite friskare eftersom jag ska jobba helgen också. Vet inte hur jag ska orka bära bäddmadrasser hit och dit tanke på att jag tycker det är jobbigt att vika tvätt. Damn it, jag hatar att vara förkyld! Idag körde jag in P och då fick han bestämma vad jag skulle ha på mig. Jag blev blå... Mörkblå jeans, blå t-shirt och blå tjocktröja. Som tur var skulle jag bara till Pb och sen in på Mossbergs... He's still my favourite!

Idag har jag inte orkat äta så mycket så det fick bli pannkakor. När jag var och handlade öppnade jag ett paket ägg för att se receptet så jag visste vad jag skulle inhandla. Lite godis har gått ned också. Har gjort lunchlåda till imorgon. Kom på receptet själv. Haha inte så svårt men iaf: Nudlar, asian wook, majs och stekta champinjoner + soja. Så blandade jag ihop det i stekpannan och ner i lådan. Hoppas det blir gott imorgon!

Imorgon ska jag o Patrik bänka oss i soffan framför Melodifestivalen och käka pizza. Shit det har blivit en pizza i veckan för mig nu. Hälsosamt? Ne, men jag får skylla på att jag tränar, visst?

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, tyvärr inte. Det är en underbar bild. Ännu bättre att blommorna är rosa. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback