Lets escape into the music

Har precis kommit hem från gymmet. Slog mitt rekord med 5 minuter på min springmaskin, vilket var målet för idag, så det var skönt att jag klarade det! Veronica hjälpte mig med armarna och visade lite övningar. Fick ett papper på ett två dagars schema som jag ska försöka fälja några veckor framöver. Kommer antagligen ha träningsverk i rygg och ben imorgon och nu börjar jag känna att träningsverken från igår börjar krypa fram i magen. Jag och Patrik käkade lunch på Vedugnen efter att jag hade tränat. De hade lagt upp lasangen jätte fint så det kändes som att vi var på lyxrestaurang. Nu är jag hemma och ska strax ut och rida. Synd att solen inte skiner som i förmiddags bara. Hade varit gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback