Pringles

Alla hjärtans dag igår. Jag o Patrik lagade god mat. Vi gjorde egna potatisklyftor, grillspett med champinjoner, palsternacka och zucchini (skulle vart minimajs också men den glömde vi köpa) och blodigt kött. Till efterrätt åt vi chokladpudding med vaniljsås på. Mumma vad gott. Sen på kvällen åkte vi in till Carlstad Racketcenter och spelade Squash. Har aldrig gjort det förut. Det var jätte roligt och jag tillochmed vann en match över Patrik. Idag har jag dock ont i hela kroppen! Hade tänkt att jag skulle rida nu på efter middagen men det gick inte. Jag har träningsverk i varenda muskel. Smalben, lår, mage, rygg (som tusan), axlar och armar. Bra träning var det iaf!

Idag har jag och Patrik varit på utflykt. Vi skulle ta oss en tur till Lindesberg vid Örebro för att köpa en grej på Jam (musikaffär). Massa vägarbete så vi fick ta en omväg mellan Kristinehamn och Karlskoga så det tog en halvtimme extra dit och sen hittade vi inte Lindesberg så vi fick stanna i Nora och fråga efter vägen. Sedan åkte vi in till Örebro, IKEA. Ville kika i det varuhuset. Var ett tag sedan jag var där nu. Allt var så mini litet om man jämför med K-D. Lågt i tak, små rum, små avdelningar, mycket mindre personal, typ inget lager, pytteminiliten bistro. Men men iaf, vi vår vara glada att IKEA har kommit till vår stad! 

Har varit ute och gått med Misty nu på eftermiddagen. Har ju som sagt väldigt mycket träningsverk så jag tror inte jag hade kunnat komma upp på Turbo om jag hade försökt. Så illa är det. Hoppas det är bättre imorgon för då ska jag jobba. Ikväll blir det soffan framför Let's Dance och äta pringles. Mumma!

image1064

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback