Som i skolan...

Har sett på reprisen av Melodifestivalen, är man konstig då kanske så man inte skulle skriva det? Ärsh, det skiter jag i isåfall. Har sett på Singing Bee också. Det är riktigt kul de! Imorgon ska jag på vitvaroutbildning, ska bli både kul o intressant. Problemet är att jag alltid nu för tiden får ont i huvudet när man ska lyssna så länge. Haha låter knäppt men jag är så ovan just nu. Det är som att sitta på en föreläsning i skolan. Så imorgon får jag nog börja dagen med Alvedon.. Efter jobbet ska jag o Älsklingen träna! Gym ska det bli. Sist jag var där fick jag ett schema så vi ska börja gå efter det imorgon. Ska bli kul tycker jag. Patrik är nog lika taggad han. Hoppas det iaf! Så vad ska man göra nu innan man ska sussa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback