Sommarplåga redan i februari?

Jo, det tror jag minsann. Melodifestivalens låt Alla Gamla X kommer nog bli en sommarplåga iår. Vad tyckte jag då om resten av programmet? Jo, pausunderhållningen var väldigt bra. Speciellt Björn Gustavsson! Jag älskar komik! Kristers låt var otroligt rolig! Kunde redan första gången jag hörde låten se alla gamla tanter och farbröder som åkt på charterresa till Spanien eller liknanade sitta där med armarna i luften och hålla takten och sjunga I Love Europe! Amy, Amy, vad fasen, bara 15 år. Det kan man verkligen inte tro. Hon ser ju ut att ha stått på scenen hur länge som hellst. Visst nu har hon ju hållt på i tre år men ändå. Amy, Sveriges nästa Carola? She's good!

image1046
Bild från svt.se

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sommarplåga? Ush det hoppas jag inte!!!! Fast jag tror faktiskt du har mer än rätt! Den kommer bli en "året om plåga" !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback