träningsverk, javisst!

blommorIgår gjorde jag fyra saker. Dagen började med att jag skurade toaletten. Låter glamoröst men det är sådant som också måste göras. Sedan när badrummet glänste så åkte jag in till stan och träffade Dea över en fika på T och lite shopping på stan. Mysigt att träffa henne. Vi ses tyvärr inte så mycket nu för tiden. Sedan åkte jag hem och öppnade balkongdörren, la mig i sängen och pratade i telefon och solade. Solen lös in rakt på mig när jag låg i sängen. Lyx att sola så! Sedan var jag ute och red. Det gick så bra så det var super kul. Men idag har jag lite ridträningsverk. Men det känns bra. Sedan åkte jag in på kvällen och dansade. Det var också jätte kul. Koregrafin är rätt svår men det är kul. Lovisa (vår danslärare) sa att den koregrafin som vi gör är i Karlstad lite under avancerad. Då är det inte dåligt av oss att klara av det ganska bra iaf. När hon sa så kände jag mig lite duktigare! Har träningsverk i mage och rygg från dansen också så man kan säga att jag nästan har träninsverk i hela kroppen.

Idag är det alla hjärtansdag, om någon har missat det. Jag och P ska laga god middag med efterrätt. Göra en sväng på stan och bergivk också. Så mycket mer har vi inte planerat. Vi bestämde att inte köpa något tillvarandra. Man köper någon till födelsedagen, till julafton och till årsdagen. Alla hjärtansdag är ju en dag för alla med underbara hjärtan! Glad alla hjärtans dag på er mina älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback