Att shoppa gör mig lycklig!

image914Jag o Patrik var på stan idag. Lovade Agni att inte inhandla något eftersom vi ska till Örebro imorgon. Men jag köpte två till cocktailglas. Fick två (en rosa och en blå) av Patrik i julklapp men jag ville ha fler så nu har jag fyra. Två av varje, fint! + att när jag var in på Åhlens fastnade jag för en tröja. En enkel benvit tröja med underbart material. Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder. Den stora bilden är "dagens outfit" och resten är lite från fikat i torsdags med Matilda och Agni och tröjan så klart. Jag o Patrik satt o mös på Åhlens cafét idag, fint där inne!Imorgon ska jag, Agni och Matilda ta oss en tur till Örebro. Som en lite utflykt. Så jag hoppas att jag finner mina drömjeans där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback