Honeycut!

image976Klockan 10,00 satte jag mig i frisörstolen och började diskutera mitt hår med Linn på Honeycut. Hon förstod precis vad jag menade och började blanda färger. Hon gjorde det brunt i botten och blonda tunna slingor i överhåret. Kallblond, varm/guldblond och beige. Och mellan de slingorna är det brunt. Blev väldigt väldigt nöjd. Blev lite mörkare än vad jag tänkt mig men det gör inget alls. Är jätte nöjd. Hon klippte bort det slitna, och det var faktiskt inte så mycket. Eftersom jag vill spara ut så vill jag ju inte klippa "onödigt" mycket. Efter klippningen åkte jag hem till P och vi drog iväg till Maxi. Köpte saker till pizzan vi skulle baka. Kolla pizzabilden lägre ned och skåda vad nyttig. Skinka, champinjoner, paprika, morötter, palsternacka, rockula, majs, köttfärs och sockerärter. Det var väl inte dåligt med grönsaker som vi fick slängde på pizzan? Den var så matig så jag orkade bara halva min del. Här kommer iaf "före och efter" bilder på mig. Inte så super bra bilder men det syns lite skillnad iaf.

Före:


Efter:


Pizza:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback