I <3 Design

image987Det är min helg nu så jag jobbar på s-rum. Fick dock hoppa in i kassan idag eftersom allt folk kom på en och samma gång. Har kikat runt på lite olika utbildningar. Vet inte ens om jag vill läsa till hösten men kika kan man ju alltid. Har fastnat lite för en ky-utbildning och en folkhögskolelinje. Den senare "blir" man ju inget av men vore väldigt intressant att gå. I love design och inredning! Har hittat några korta kurser som man betalar för att få gå, men på de flesta står det inget startdatum och då vet man ju inte när de ska börja, dumt. Något sånt skulle man ju kunna syssla med nu, samtidigt som jag jobbar. Får sova på saken några nätter. Imorgon blir det jobb och sedan åker jag o min P hem och käkar taco med min familj och sedan åker vi nog hem till honom och glor på film. Jag skulle få välja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback