I Örebro!

Idag har vi flickor varit i Örebro på en lite utflykt. Har varit super mysigt! Käkat god mat, ätit glass, shoppat massa fina saker och haft det mys. Den vita skjortan gjorde sig tyvärr inte så bra på bild. Är inte så genomskinlig i verkligheten. Köpte mig en klocka som jag är väldigt nöjd över. Är glad för alla mina inköp. Matilda och Agni shoppade också endel. Bla köpte Matilda också I<3Trees tröjan och den rosa "biltröjan"!!!





Bild 1: Matilda på en bro på väg in till Stortorget. Nr 2: Glass. Nr 3: Kändisar går också på toa. Nr 4: GPSen tog oss framåt.
Bild 5&6: Vit lång skjort/blus med pälor på. Nr 7&8: Rosa t-shirt.
Bild 9: I<3Trees Nr 10: prickigt linne Nr 11&12: Örhängena
Bild 13%14: Min nya klocka! (grön detalj runt om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback