Igår började mitt nya liv!

Igår var jag på gym för första gången i hela mitt liv. Har alltid sagt att sånt är inte min grej. Men igår tog jag och Patrik oss i kragen och gick till gymmet. Det var faktiskt jätte kul. Eller inte först, hade inte förväntat mig så mycket folk, det var nästan fullt. Och vi började med att cykla. Jag höll på att ge upp nästan direkt för så kul är det inte att cykla. Jag vill ju inte ha benmusikler, bara arm-, mage- och rumpmuskler tack! Sedan testade vi på maskinerna. Patrik hade ju vart där förut så han fick visa mig hur man gjorde och vad de tränade. Använde olika muskelmaskiner och lite springmaskiner. Shit vilka spända armmuskler jag fick. Jag som klagade på alla killar i början som drog upp shortsen eller t-shirten för att kolla på sina muskler så gjorde jag nästan så själv i slutet. Har aldrig sett dem så stora förut, det var kul. Vi stretschade lite grann igår men tydligen inte tillräckligt. Shit vilken träningsverk jag har i armarna. Men inte benen och magen och de andra delarna på kroppen, bara armarna. Ska dansa en gång i veckan och gymma en gång i veckan. Vill inte ha för höga krav på mig själv för då vet jag att jag aldrig kommer klara det. Men det är iaf mer än vad jag tränat förut. Men denna vecka blir det gym två gånger eftersom dansen inte börjat ännu. Den kör nog igång nästan vecka eller veckan efter. Ska ringa dit imorgon. Imorgon blir det fresten frisören också. Får se om jag vågar lägga upp någon bild på mig. Men bara om jag är nöjd så klart. Ska skriva ut en bild eller köpa en tidning idag så jag kan ta med det till frisören. Så hon förstår hur jag vill se ut när jag går där ifrån. Spännande. Så när vi ses i Götet Matilda, så är jag en stor muskelknutte med ny färgat hår.

Kommentarer
Postat av: AgNi

Man kan ju inte låta bli att undra om hon har nå fett på brösten.. haha

2008-01-16 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback