Jag o P <3

Igår hade jag och min älskling det alldeles underbart!

Dagen igår började med att jag hade utvecklingssamtal med min chef i över 2,5 timmar. Tiden gick fort men shit vad man måste babblat mycket. Sedan åkte jag hem och hämtade p och vi åkte ned till stan. Käkade lunch på Kebabhouse. Bolognese, mumma vad gott de var! Sedan gick vi en sväng på stan. Patrik inhandlade en sladd till tv som vanligt och jag köpte en tröja som vanligt. Rea på Gina. När maten sjunkigt ned i magen åkte vi till badhuset och simmade. Hjälp va jobbigt det var att simma. Vi fick ta paus flera gånger efter några varv. Andra simmade på som maskiner. Efter badet åkte vi hem och spelade Karlstadspelet. Hade svårt att somna igår eftersom vi babblade hela tiden. Vi kom på massa saker att disskutera så vi hade svårt att ge oss, men mysigt var det iallafall!!!

Idag åker jag o Agni till Götet. Tar med kameran, så det kan bli lite bilder. Shopping, mys och party hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback