Nyttig och kläder!

Igår på morgonen fick jag ett sms av posten att mina saker från Ellos hade kommit så jag kunde komma och hämta dem. Jag slängde på mig kläder och satte mig i bilen med ett stort leende. Men när jag skulle hämta ut de sa de att de inte får någon leverans för ens kl 14. Så det var bara att åka hem igen och åka dit lite senare. Då åkte jag o Mamma dit tillsammans. Mamma som har slutat röka har gått upp i vikt och ska nu kämpa för att få tillbaka sin vanliga kroppsform. Så vi köpte massa grönsaker och go green. Hämtade ut kläderna också såklart! Så när vi kom hem testade vi kläderna. Till min bevikelse kände jag mig som en psykopassient i min vita skjortklänning + att shortsen var för stora. Men tunikan och parkasen passa jätte bra! Till mat blev det lite spagetti, köttfärssås (utan grädde och onyttigheter), go green (med bönor, tomat, chili, lök m.m.) majs och champinjoner. Jag som aldrig smakat på bönor förut tyckte det var helt ok. Smakade ju typ inget. Smakade en kikärta i Örebro, Matilda och Agni nästan tvingade mig. Men hade de inte gjort de hade jag nog aldrig smakat bönorna igår, så tack vänner! Sedan åkte jag in till stan och köpte mig brun-utan-sol-lotion och skrubbtillbehör och ansiktsmask. Så igår när jag kom hem efter stan så duschade jag, skrubbade mig, rakade benen, hårinpackning, ansiktsmask och sedan smörjde jag in mig med vanlig hudlotion och efter en halvtimme med brun-utan-sol-lotionen. Fick sova i svarta kläder så att de inte skulle färga av sig på min nya pyjamas. Vaknade upp i mose och var lite brunare. Har nu smörjt mig med vanlig och med den en gång till. Blir brunare i ansiktet än på kroppen så imorgon blir det bara kroppen. Känns bra att var lite brunare allafall! Tack (vem man nu ska tacka) för att man kan bli brun! Känner mig äcklig och ful när jag är svenskblek. Tänk att få var brun året runt, lyx!


Här är kläderna som jag skickade efter från Ellos.se. Mina färger är de till höger.





Köpte mig en kjol från Gina igår också. Tar nog den på lördag då vi ska vara hemma hos Cammi. Kanske inte världens bästa bild men det är en dragkedja i mitten på kjolen, fickor på sidan, ska sitta lite över midjan och är ganska kort. Frågan är bara vad jag ska ha upptill. Kanske blir något av det jag köpte i Öre.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan man få se kläderna på också kanske? Kramar!

2008-01-10 @ 10:32:54
Postat av: Sofia

Gillar shortsen och jackan! Snyggt! :)

Postat av: Sofia

Tack! :)
Otur med shortsen! Men det är ju nästan alltid nåt som inte passar..

2008-01-10 @ 10:41:07
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback