Trångt i garderoben?

Åkte hem till P igår kväll. Skulle se på film. Jag fick ju äntligen bestämma och jag bestämde att det skulle vara en komedi. Vi valde ihop Trångt i kistan. Ingen av oss fattade humorn så vi stängde av och såg på tv istället. Patrik var söt imorse och följde med upp och käkade frulle innan jag for till jobbet. Började 9,45. Tidigt för mig nu de. Haha. Efter jobbet tog vi en sväng på Ikea... köpte lådor för att ha under sängen. Har redan fyra men nu tänkte jag att jag skulle rensa så jag köpte två nya lådor i plast. Köpte även två galgar som jag ska hänga jeansen på. Tycker de tar sådan plats i garderoben så fler jeans på en galge vore väl inte fel. Kjolar kan ju också hängas där. Sedan åkte vi till Bergvik och käkade glass. Det är verkligen såå gott med mjukglass och en kula. Mumma. Imorgon ska jag till Morfar och kolla in hans nya lya. Och sedan blir det gym i två timmar och sedan bullbak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback