Hästarna blir nog glada iallafall

Vaknade av mig själv i morse, tänkte medans jag blundade att det är bäst jag går upp och tar ut hästarna, klockan ringer väl ändå snart (skulle ringa 8,00). Öppnade ögonen och blev helt bländad av att jag inte dragit ned persiennerna, vilket gjorde att jag blev helpigg. Tog upp mobilen och kollade på klockan. 5,50. Shit vad tidigt, men hästarna blir nog glada iaf tänkte jag och gick upp och släpte ut dem. Tog med en smörgås och somnade om. Det var min morgon det.


Idag har jag och Patrik varit på stan. Skulle kolla på shorts till honom. Shit vad kräsen han är, inte konstigt att han inte gillar att shoppa. För stor, för lång, för tight, för kort, för konstig, ser ut att ha feta armar, fel färg, fel mönster.... Helt enkelt, vi fick inte tag på något. Själv kikade jag efter klocka men hittade inget jag heller. Igår köpte jag ankelstrumpor till P för jag tänkte att det är bra att ha under sommaren och nu på hans nya jobb. Slog in dem i ett paket och gav honom det imorse. Direkt han fick tag i paketet sa han som vanligt: Får jag gissa, jag vet vad det är. Den killen har aldig fel på sådant. Hur fasen kan man tro att man ska få ankelstrumpor i "grattis till nya jobbet present"? Va, jo det är bara Patrik som kan klura ut sådant. Knäpp men rolig.

Patrik testar kläder:





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in det här! :)





http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/9741

2008-06-11 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback