Ansiktsmask

image1176Har varit inne och tränat tillsammans med Patrik. Man känner mig så skön i kroppen efter att ha varit på gymmet. Nu har jag duschat, haft hårinpackning, skrubbat mig och nu sitter jag här med ansiktsmask. Lermask till och med, så jag är alldeles gråbrun i ansiktet. Så nu snart är jag så ren som det går att bli!

Imorgon ska vi till Ps farfar: utforska Hagfors och kolla på hockyn. På tisdag blir det träning igen och då har vi tvingat med Maria, Patrik syster. Vore kul om hon satte igång med träningen så man har fler att träna med. Och på onsdag ska jag träffa min favorit tjej Matilda! Fick fresten ett roligt sms av henne idag:

"Jag har tappat min telefonen i toan :P den verkar funka förutom att skärmen är alldeles gråflammig. Puss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback