Fredagsfika

Jajjemen imorgon är det jag som står för fredagsfika på kök. Det är bara vår avdelning som har fredagsfika så de andra är måttligt avundsjuka. Så nu står kakan i ugnen och jag väntar på att den ska bli färdig. Bakar (enligt mig) Solskenskaka. Det är nästan som sockerkaka fast med "klet" inuti. De som smakat vet vad gott det är. Så idag har jag ätit smet, vilket är halva nöjet! Jobbar väldigt mycket nu så det känns som att jag inte ens hinner kolla min mail, vilket tar bara någon minut. Igår jobbade jag 9,30-20,10 och sedan åkte jag dirket iväg till dansen som var 20,30-21,40. Sedan var det bara hem och laga lunchlåda och göra annat. Och idag fick jag gå upp tidigare för att hinna resten. Ibland kan det ju faktiskt var bra att duscha, eller vad säger ni? Nu ska jag gå ned och titta till min kära kaka. Imorgon blir det fredagsmys med Patrik (hoppas på att han går med på chips och dipp, det var faktiskt länge sedan nu)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback