Frisk vore inte fel

Börjar jag bli som alla andra? Dålig på att blogga alltså? Ne jag hoppas inte det. Jag har inte bloggat på ett tag nu pga att jag har varit så himmla förkyld. Sjukskrev mig i fredags och stannade hemma. I lördags o söndags jobbade jag och det var precis att jag stod ut. När jag satte mig i bilen i söndags så hade jag så ont i huvudet så jag nästan inte orkade köra bil. Gick och la mig direkt, fast Mamma o Pappa precis anlänt hem igen. Förutom jobb och förkyldnings så spenderade jag o P helgen tillsammans så gott det gick. Nu hoppas jag på att bli frisk så vi kan åka och hälsa på hans Farfar under veckan. Idag känns det iaf bättre. Igår hade jag så ont i huvudet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Malle o Per kikade in på jobbet också. Alltid lika kul att träffa Malle, fast jag kände mig blek som en fis och jätte sjuk. Vi kanske kan ses någon dag framöver då jag är frisk och kry.

Önskan: Ligga med varma kläder + täcke i en solstol och få energi av solen och gå på vårpromenader
Verkligheten: Ligga nedbäddad i sängen och snyta sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback