Jag vill ha nya jeans!

Nu har jag precis ätit frulle och sitter och väntar på att syrran ska hämta mig. Vi ska till stan o kika på lite grejer. Tänkte jag skulle testa jeans idag. Har tjatat ända sedan långt innan jul att jag vill ha nya jeans men har ännu inte funnit några favoriter så idag tänkte vi ge oss in i jeansträsket. Men jag måste ofta ha lite betänketid just på jeans, så det blir nog test idag och om jag hittar några så får det nog bli att inhandla dem någon dag senare. Till veckan ska jag jobba fyra dagar + att jag ska få in träning, liten resa till Ps farfar och träffa Matilda. Vet inte hur jag ska få allt att passa ihop. Nej nu ska jag pudra näsan och rulla ned till staden.

image1166














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback