Påskpussar till alla som kommer hem

Igår var jag riktigt duktig. Vaknade en timme innan klockan skulle ringa. Kände mig pigg så jag klev upp och började städa övervåningen. Sedan var det frulle och jobbet som gällde. Direkt efter jobbet (19.15) åkte jag o P till gymmet och var där till stängning. Så jag höll igång hela dagen. Men då slapp jag iaf städa idag på min lediga dag. Jag o Mammi har varit o handlat påskmat nu och strax ska vi åka in till stan o hämta syrran vid tåget. Lunch med hela familjen på stan ska det bli också. Mys det. Bilder från helgen kommer upp snart, när jag får tiden att räcka till. Tussen kommer hem i påsk också. Jag är ledig i helgen, det ska bli gött det!

Bamse var på besök på jobbet under sportlovsveckan!

image1149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback